Subject: FW: Sissesõit riigi tugimaanteelt 17 Tõnismäe kinnistule
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Apr 2024 14:09:15 +0300

Palun reg

From: abetoon <[email-masked]>
Sent: Tuesday, April 23, 2024 12:34 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Cc: [email-masked]
Subject: RE: Sissesõit riigi tugimaanteelt 17 Tõnismäe kinnistule

Tere Krista.

Saadan joonise kuhu tuleks juurdepääsu tee laiend  ja mahasõiduala et
pääseks ligi lao platsile ning tootmis hoonele. Kinnistu number
86801:001:0074

Tootmishoone tuleks kaevandusala teenindusmaale  86801:001:0752 Selle
kohapeale saime ka Maa-ametilt nõusoleku.

Lubati kasutada raudtee maaala juurdepääsuks Väike Tõnismäe kinnistule.

Materjali ladustamise plats tuleks Väike Tõnismäe
kinnistule.86801:001:0075 kuhu oleks vaja juurdepääsu ka suurematele
autodele.

Juurdepääsu ja mahasõitu riigimaale  43101:001:0778 ei ole kasutusel.

Kas nendest andmetest piisab edasisteks tegevusteks.

A Betoon OÜ

Juhatuse Liige

Voldemar Metsaroos

From: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: 22 April 2024 19:25
To: abetoon <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: FW: Sissesõit riigi tugimaanteelt 17 Tõnismäe kinnistule

Tere,

Olete esitanud päringu juurdepääsu tagamiseks Tõnismäe katastriüksusele
(tunnus 86801:001:0074) Lemmaru külas Lääne-Harju vallas.

Päringu kohaselt kavandate tootmishoonet, kuis eskiisjooniselt ei selgu
asukoht (puuduvad katastritunnused). Samuti ei ole selge asjaolu, kas
taotlete KOV-s projekteerimistingimusi.

Kehtivas üldplaneeringus kui ka koostamisel olevas üldplaneeringus on
sellesse asukohta kavandatud raudtee, millega tuleb arvestada.

Palun  täpsustada lähteandmeid  :

1.	Kas riigiteelt 17 projekteerimises olnud möödumislaiendusega
ristumiskoht (km 16,73) jääb välja ehitamata ja karjääri teenindamist
taotlete  uues asukohas , lisandub veel tootmishoone?
2.	Mis Väike-Tõnismäe kinnistul hakkab toimuma.
3.	Milline on ristmiku liikluskoosseis?
4.	Kas olete taotlemas tootmishoone püstitamiseks
projekteerimistingimusi?  Projekteerimistingimused annavad ka meile
kavandatu kohta ülevaate ja teadmise, et ehitustegevus toimub kohaliku
omavalitsuse heakskiidul vastavalt üldplaneeringule.
5.	Ristumiskoha asukoht vajab täpsustamist, kuna kehtiva normi järgi
peab ristumiskohtade minimaalne vahekaugus olema 150m ja arvestada tuleb
ka teisel pool teed olevate mahasõitudega.

Palun selgitavat eskiisi ja KOV-i arvamust, kui teemadega edasi läheme.

Lugupidamisega

Krista Einama

Kooskõlastuste üksus